Tvůrce webu je i pro tebe! Postav třeba web. Bez grafika. Bez kodéra. Hned.
wz

Simsky - vzkazy a dotazy

Sem pište otázky a vzkazy o Sims či webu Simsky.
Jméno:
Vzkaz:
   
 
monejska10.07.2008 22:39
já nevěděla, že se to exportuje přes Unimesh!!!!! :D
 
 Dave:11.07.2008 06:52
 Přes něj se to musí nejen exportovat, ale i importovat, jinak budeš mít ve hře jen statický mesh s roztaženýma rukama.
 
monejska10.07.2008 20:44
wáááu! už mi to funguje!!!!! :) DÍÍÍÍKK MÓÓÓC!!! ;)
 
 Dave:10.07.2008 22:00
 ;o)
 
monejska10.07.2008 16:14
... když z Ms3D exportuju, tak to mám jako *.obj... a když tim pak nahrazdim GMDC v SimPE, tak mám v BodyShopu pak prázdný okýnko a na loadování toho meshe se mi to sekne! ...
 
 Dave:10.07.2008 20:14
 Z Ms3D to musíš exportovat přes Unimesh export (ne přes obj export). Pokud nemáš aktuální Unimesh ovladače, najdi si je na netu a přihoď do Ms3D (přímo s Ms3D se dodávají starší verze).
 
monejska10.07.2008 16:09
...to chápu... ale aby to byl package, tak když nahradim GMDC, tak to normálně uložim přes SimPE jako package?? :D
 
 Dave:10.07.2008 16:12
 Jo.
 
monejska10.07.2008 13:12
jistě, že to všechno dělám podle návodu na MTS2... ale prostě mi to nejde! :D tak OK, mám upravenej mesh... a jak ho dostanu do formálu *.package????
 
 Dave:10.07.2008 13:20
 Opačným postupem k tomu, kterým jsi ho z .package dostala ven ;o).

Takže pokud používáš Unimesh a Ms3D, taksi místo importního ovladače v Ms3D zvolíš exportní. Tím dojde k uložení meshe v tom formátu s 5 na začátku a pak jím jen dáš v SimPE nahradit původní GMDC sekci.
 
monejska08.07.2008 22:12
...mám snad bordel v registruuu????? :D jako, že to já určitě mááám!!! :D ale to s tim přece nesouvisí, ne??? :D
 
 Dave:09.07.2008 06:47
 No to třeba máš, ovšem ten nástroj co o něm píšeš že je na tvorbu meshů jsem ještě neměl potřebu použít, když jsou novější postupy ;o).
 
monejska08.07.2008 22:11
...může mi tu někdo poradit, jak se dělá mesh??? :D jestli díky Joints???? :D já totiž myslela, že s těma se dělaj jiný věci...... :D ne, myslim to vážně! ...když totiž v "prográmku" Sims2MeshTool chci ten mesh ve formátu *.obj uložit jako *.simpe, tak mi to pokaždý hodí "Run-Time Error 9" ("Subscript out of range") .... co s tííím???
 
 Dave:09.07.2008 06:50
 No jak by se dělal ;o). Kokuni se do těch stostránkových návodů na MTS2 - tam najdeš, jak si z herních .package vytáhnout všechny 4 části pro seskládání meshe. Pak použiješ GMDC sekci, kterou vyexportuješ do formátu, který umí načíst Unimesh (plugin pro Milkshape). V MS3D meshe upravíš a exportneš zpět. Případné posuny v UV mapě je lepší dělat přes UV Mapper Classic než přímo v MS3D.
Export přes .obj se používá jen jako nouzovka, např. pokud máš přebytečných pár desítek až set tisíc a koupila sis Mayu na tvorbu vlasů ;o). Ovšem .obj neumí přenést animační úchopy - to jsou právě ony joints, které opravdu mesh nevytvářejí.
Joints si představ jako kostru člověka - v místě kloubů zadáváš váhu, jak moc se při animaci má který vertex (bod v prostoru) pohybovat s daným úchopem.
 
monejska06.07.2008 21:44
...nejde přepínat, když je hra zapnutá! :D
 
 Dave:06.07.2008 21:45
 My víme, jak's to myslela ;o)
 
monejska06.07.2008 21:41
Ok,Ok... stejně tak je mi jasný, proč SeeThem nejde přepínat zapnutý... ale stejně mě to štve!! :D
 
 Dave:06.07.2008 21:43
 ;o)
 
monejska06.07.2008 21:33
Zia: ...no tak to je jasný!!
 
 Dave:06.07.2008 21:34
 Zia to dobře sepsala pro začínající hráče - ty to znáš, ale jiným se to může hodit.

Zobrazit vzkazy:
1-20    21-40    41-60    61-80    81-100    101-120    121-140    141-160    161-180    181-200    201-220    221-240    241-260    261-280    281-300    301-320    321-340    341-360    361-380    381-400    401-420    421-440    441-460    461-480    481-500    501-520    521-540    541-560    561-580    581-600    601-620    621-640    641-660    661-680    681-700    701-720    721-740    741-760    761-780    781-800    801-820    821-840    841-860    861-880    881-900    901-920    921-940    941-960    961-980    981-1000    1001-1020    1021-1040    1041-1060    1061-1080    1081-1100    1101-1120    1121-1140    1141-1160    1161-1180    1181-1200    1201-1220    1221-1240    1241-1260    1261-1280    1281-1300    1301-1320    1321-1340    1341-1360    1361-1380    1381-1400    1401-1420    1421-1440    1441-1460    1461-1480    1481-1500    1501-1520    1521-1540    1541-1560    1561-1580    1581-1600    1601-1620    1621-1640    1641-1660    1661-1680    1681-1700    1701-1720    1721-1740    1741-1760    1761-1780    1781-1800    1801-1820    1821-1840    1841-1860    1861-1880    1881-1900    1901-1920    1921-1940    1941-1960    1961-1980    1981-2000    2001-2020    2021-2040    2041-2060    2061-2080    2081-2100    2101-2120    2121-2140    2141-2160    2161-2180    2181-2200    2201-2220    2221-2240    2241-2260    2261-2280    2281-2300    2301-2320    2321-2340    2341-2360    2361-2380    2381-2400    2401-2420    2421-2440    2441-2460    2461-2480    2481-2500    2501-2520