monejska | 10.07.2008 22:39 |
já nevěděla, že se to exportuje přes Unimesh!!!!! :D
|
| Přes něj se to musí nejen exportovat, ale i importovat, jinak budeš mít ve hře jen statický mesh s roztaženýma rukama.
|
monejska | 10.07.2008 20:44 |
wáááu! už mi to funguje!!!!! :) DÍÍÍÍKK MÓÓÓC!!! ;)
|
monejska | 10.07.2008 16:14 |
... když z Ms3D exportuju, tak to mám jako *.obj... a když tim pak nahrazdim GMDC v SimPE, tak mám v BodyShopu pak prázdný okýnko a na loadování toho meshe se mi to sekne! ...
|
| Z Ms3D to musíš exportovat přes Unimesh export (ne přes obj export). Pokud nemáš aktuální Unimesh ovladače, najdi si je na netu a přihoď do Ms3D (přímo s Ms3D se dodávají starší verze).
|
monejska | 10.07.2008 16:09 |
...to chápu... ale aby to byl package, tak když nahradim GMDC, tak to normálně uložim přes SimPE jako package?? :D
|
monejska | 10.07.2008 13:12 |
jistě, že to všechno dělám podle návodu na MTS2... ale prostě mi to nejde! :D tak OK, mám upravenej mesh... a jak ho dostanu do formálu *.package????
|
| Opačným postupem k tomu, kterým jsi ho z .package dostala ven ;o). Takže pokud používáš Unimesh a Ms3D, taksi místo importního ovladače v Ms3D zvolíš exportní. Tím dojde k uložení meshe v tom formátu s 5 na začátku a pak jím jen dáš v SimPE nahradit původní GMDC sekci.
|
monejska | 08.07.2008 22:12 |
...mám snad bordel v registruuu????? :D jako, že to já určitě mááám!!! :D ale to s tim přece nesouvisí, ne??? :D
|
| No to třeba máš, ovšem ten nástroj co o něm píšeš že je na tvorbu meshů jsem ještě neměl potřebu použít, když jsou novější postupy ;o).
|
monejska | 08.07.2008 22:11 |
...může mi tu někdo poradit, jak se dělá mesh??? :D jestli díky Joints???? :D já totiž myslela, že s těma se dělaj jiný věci...... :D ne, myslim to vážně! ...když totiž v "prográmku" Sims2MeshTool chci ten mesh ve formátu *.obj uložit jako *.simpe, tak mi to pokaždý hodí "Run-Time Error 9" ("Subscript out of range") .... co s tííím???
|
| No jak by se dělal ;o). Kokuni se do těch stostránkových návodů na MTS2 - tam najdeš, jak si z herních .package vytáhnout všechny 4 části pro seskládání meshe. Pak použiješ GMDC sekci, kterou vyexportuješ do formátu, který umí načíst Unimesh (plugin pro Milkshape). V MS3D meshe upravíš a exportneš zpět. Případné posuny v UV mapě je lepší dělat přes UV Mapper Classic než přímo v MS3D. Export přes .obj se používá jen jako nouzovka, např. pokud máš přebytečných pár desítek až set tisíc a koupila sis Mayu na tvorbu vlasů ;o). Ovšem .obj neumí přenést animační úchopy - to jsou právě ony joints, které opravdu mesh nevytvářejí. Joints si představ jako kostru člověka - v místě kloubů zadáváš váhu, jak moc se při animaci má který vertex (bod v prostoru) pohybovat s daným úchopem.
|
monejska | 06.07.2008 21:44 |
...nejde přepínat, když je hra zapnutá! :D
|
| My víme, jak's to myslela ;o)
|
monejska | 06.07.2008 21:41 |
Ok,Ok... stejně tak je mi jasný, proč SeeThem nejde přepínat zapnutý... ale stejně mě to štve!! :D
|
monejska | 06.07.2008 21:33 |
Zia: ...no tak to je jasný!!
|
| Zia to dobře sepsala pro začínající hráče - ty to znáš, ale jiným se to může hodit.
|
|