Poslala jsem ti maila. Dík.
|
Ahojky. Koukni do mailu a pak mi dej vědět, jestli ti to dorazilo.
|
billie.ka | 20.05.2010 20:13 |
billie.ka | 20.05.2010 19:56 |
OK... a kdybych postavila dům.. vybavila ho a nenastěhovala tam a neodstěhovala pak ty simáky, tak se tam ty objekty ukáži?
|
| Jasně - prostě do toho vybaveného domu nestěhuj Simsáky. Nebo lépe - dům postav v jednom sousedství a pak ho vyexportuj a nahrej do jiného sousedství, kde do něj nastěhuj lidi kvůli otestování, že je vše správně postaveno. Pokud je, tak na web dej tu verzi bez Simsáků - z původního sousedství.
|
billie.ka | 20.05.2010 19:10 |
Mám sims 2. Datadisky mám Nightlife, Podnikání, Mazlíčcky, Roční období, Volný čas a dodatek pro Teeny. Všechny CD mám originál. Instalovalo se to naprosto klasicky stejně jak u bráchy. Žádná chyba při instalaci nevyskočila nebo tak. Postavila jsem normálně domek po dostavění jsem z něj vystěhovala simíka. Klikla na ten objekt a dala tu ikonku že chci uložit tu parcelu do jedné z té složky EA games. Z té složky jsem to normálně vytáhla. Nic dalšího s tím nedělala. Stáhla to na flešku bráchovi a ten si to pak instaloval u sebe na pc a šlo to bez problému..
|
| Pak je to jasné - při vystěhování Simsáků se z baráku automaticky odstraňuje veškerý nábytek pořízený v režimu nákupu. Takže u bráchy musel ten dům být také bez nábytku. Nejlepší je dům kreslit bez nastěhování rodiny. Pokud chceš exportovat obydlený dům včetně vybavení, nesmíš Simsáky vystěhovat. Na většině webů by ti poradili, ať Simsáky pozabíjíš, ovšem takto já nehraju. Proveď klasický export a poté .sims2pack soubor zedituj přes Clean Installer - nechej v něm jen lot segment (pokud nepoužíváš downloady) či lot segment + meshe objektů z netu + ty z recolorů, které jsou v domě použity. Tedy ze souboru odmaž rodinu, NPCčka, oblečení, účesy a jiné věci tohoto typu - kategorie je v Clean Installeru anglicky popsána.
|
billie.ka | 20.05.2010 13:58 |
Ahoj. Mám problém. Párkrát jsem postavila dům s tím, že ho i vybavím a dám na stáhnutí, ale. Když tu parcelu zabalím a postkytnu dům na stahování, tak se lidem ten dům sice stáhne. Správně ho i nainstalují, ale to vybavení domu se jím ve hře neukáže. I když mají datadisky, které jsou k tomu potřeba...
|
| Zdar, napiš více informací - o jakou hru jde (TS1 / TS2), s jakými datáči byl dům vytvářen, jakým způsobem ho exportuješ ze hry, jestli po exportu dům projdeš a vyhážeš ze .sims2pack souboru globální hacky (pokud se jedná o TS2), jakým způsobem ho instaloval hráč, kterému se ve hře nic neukázalo. Např. to může být tím, že se hráčům nepovedlo soubor stáhnout celý - pokud by nebyl zipovaný či rarovaný, nemusí se ukázat chyba a hra by v takovém případě načetla jen holý pozemek, protože jeho segment je v .sims2pack souboru umístěn na začátku souboru.
|
dakujem za pomoc idem to vyskusat a potom dam vediet ;)
|
Hra je TS1 zakladna,unleashed,superstar a house party...windows je XP 2000 a ide o predmety.....spravila som vsetko co tam bolo napisane ale nejde mi to :(
|
| Nejčastější chybou je, že hráči dané objekty nerozbalí - tedy že do herního adresáře dají přímo .zip místo toho, aby z něj rozbalili .iff či .far soubory. Předměty ze setů od Susan se dají v katalogu v režimu nákupu pro danou kategorii najít jen v "ležaté osmičce" - tedy bez zařazení do podkategorií.
|
Dave:stiahla som si od vas vela super predmetov ale nedaju sa mi dat do hry nemohol by si mi to trosku podrobnejsie vypisat?vopred dakujem velmi pekne
|
| Ahoj, napiš, jestli myslíš věci do TS1 či TS2 a také jestli jde o objekty / hacky / programy atd. Také napiš, jakou máš verzi hry (jaké datadisky) a jakou verzi Windows. Jinak každá naše věcička obsahuje v archívu i textový soubor s popisem, co se kam má rozbalit; stručně je to také uvedeno nahoře v každé sekci na Simskách.
|
Hrozně moc dík za ten TMOG musím říct že to jsem pochopil během chvilky a problémy s upravováním objektů už nemám ještě jednou dík a až se začneme učit číselné soustavy tak ti řeknu :)
|
| Zkus si v TMOGu udělat nějaký objekt s novým tvarem - pomocí 4 fotek. Nejhorší je vypočítat vrstvu z-buffer, aby pak objekt ve hře neprolézal přes zdi či jiné objekty. Testování tohoto vždycky zabere nejvíc času ;o). Jinak k TMOGu patří i registrace rozsahu GUIDů pro nové objekty, aby vůbec šly použít i na jiných compech atd. Celý rozsah už byl dávno vyplýtván, takže v reálu je tak 3-5 registrací na stejnou magic cookii, což přináší problémy s kolizemi objektů ;o). TMOG obsahoval chybu, že objekty klonované přes něj od Vacation výše měly mnohdy špatně linkovanou paletu barev a ve hře tak při určité poloze došlo k rozpadu grafiky - toto se dá opravit přes IFFP2. To sis asi všiml, že sprity musí být konvertované do palety 256 barev, aby je hra načetla (konverzi může udělat TMOG, ale když ji uděláš už v graf. programu, máš pak lepší kontrolu nad výsledkem).
|
|