TheLukas9191 | 09.05.2012 20:11 |
já právě potřebuji na TS1 8 in 1 (complete Collection) ale chci to tak aby se smazal i downtown a takovy a potom jak restartovat hru uplně abych jenam mněnil mezi třema sousedstvima dík
|
| To je snadný - jednotlivá sousedství, která si přepínáš vlevo nahoře v obrazovce sousedství, jsou ve složkách Userdata (sousedství s číslem 1) až např. Userdata8 (sousedství 8). Takže kterou z těchto složek vyhodíš, to sousedství zrušíš - a pokud některé z těch prázdných sousedství zkopíruješ pod novým názvem a jen změníš číslo za Userdata v názvu, založíš tím nové sousedství.
|
THeLukas9191 | 07.05.2012 15:10 |
Ahoj jak mám udělat abych smazal cele mesto aniž bych musel klikat buldozerem chci totiž udělat středověky baraky a hrat si na středověk :D
|
| V TS1 nebo TS2 ? V TS2 je nejjednodušší přejmenovat původní složku The Sims 2 v herním profilu a založit nové sousedství zkopírováním složky C:/Program Files/EA GAMES/The Sims 2/TSData/Res/UserData do lokálního profilu hry v Dokumentech - tedy jako C:/Dokumenty/EA Games/The Sims 2 .
|
Ajáj.. Já tam žádnou složku PackageLots nemám..
|
| Tak zkus nejprve nějaký pozemek vyexportovat - v tuto chvíli se už jistě složka PackagedLots založí.
|
Elis1010 | 26.04.2012 00:03 |
Ahoj, mám malý (velký) problém :-) Z ničeho nic mi TS2 nezobrazuje sousedství. Ve složce normálně jsou, ale v hlavní nabídce hry se zobrazí jen jedno. Dost nerada bych přeinstalovávala hru a přišla o uložený simíky. Nevíš co s tím?
|
| Sousedství byly myslím vypsané v souboru neighborhood.ini - podívej se, jestli jsou tam všechny. Až budu večer u hry, tak dokážu poradit víc.
|
Mám stejnej dotaz jako Květá ale mě by zajímalo jak je to i s oblečením které si udělám v BODY SHOP... kde to pak nejdu v pc??
|
| Bodyshop už jsem léta nepoužil... Myslím, že rozdělané projekty byly ve složce Projects a nakreslení Simsáci v SavedSims. Oblečení se myslím samo exportovalo jako .package do Downloads.
|
Ahoj, chctěla bych se na něco zeptat. Když si v The Sims 2 vytvořím dům, jak ho potom mám uložit do pc a dát na blog jako download? Děkuji ?
|
| Když ho dáš vyexportovat v obrazovce sousedství, tak ho najdeš jako .sims2pack ve složce PackagedLots (tedy při výchozí instalaci na XPčkách v C:\Dokumenty\EA Games\The Sims 2\PackagedLots). Pak ho zazipuješ a nahraješ na nějaký datový úložiště a z blogýsku na něj hodíš link.
|
Ahoj,potřebovalal bych pomoct.. :) CHtěla bych se zeptat jak mám dát vlastní down co jsem si vytvořila na svuj blog????
|
| Musíš se regnout na nějakým datovým úložišti (hodně pařanů používá mediafire), na něj ten down nahrát a linkovat z blogísku.
|
Scarlett* | 11.04.2012 17:08 |
Aha, tak to nevím jestli to skusím :D Zní to dost složitě :D :/ Ale moc děkuju za odpověď :) A ještě bych se chtěla zeptat, jak se vytváří nová jídla do The SIms 2? Stejně jako každý jiný předmět? :)
|
| Třeba toho medvídka jsme se Ziou kreslili mnoho týdnů, a to nepočítám dobu jeho programování ;o). Jídla jsou co se grafiky týče lehčí (jde o klon předmětu, kde se pak jen změní textura, takže není třeba dělat v 3D), ale pro jejich zapojení do hry je pak třeba mít zaregistrovaný GUID (jako u každého jiného objektu, který není jen recolor - to jsem zapomněl uvést) a musí se u jídla možná i upravovat zdrojový kód interakcí na nový GUID, to už si přesně nevzpomínám.
|
Scarlett* | 11.04.2012 12:20 |
Ahojky, chtěla bych se zeptat, jak a pomocí jakých programů, se do The Sims 2 vytvářejí nové objekty (např. dekorace, nábytek, dveře, okna atd.) Předem moc děkuju za odpověď.
|
| Zdarky, základem je SimPE (tím se provádí export ze hry a import zpět), pak musíš mít program pro 3D grafiku, který umí spolupracovat s TS2 - nejčastěji se používá Milkshape 3D a pro mapování UV Mapper Classic. Někdo používá i Blender 3D. A k tomu jakýkoliv pokročilý grafický program pro 2D textury. Potřebuješ dobře umět anglicky a chápat základy 3D grafiky (počítám, že se nebavíme o tvorbě recolorů - tam stačí jen SimPE + grafický editor).
|
|