Tvůrce webu je i pro tebe! Postav třeba web. Bez grafika. Bez kodéra. Hned.
wz

Simsky - vzkazy a dotazy

Sem pište otázky a vzkazy o Sims či webu Simsky.
Jméno:
Vzkaz:
   
 
TheLukas919109.05.2012 20:11
já právě potřebuji na TS1 8 in 1 (complete Collection) ale chci to tak aby se smazal i downtown a takovy a potom jak restartovat hru uplně abych jenam mněnil mezi třema sousedstvima dík
 
 Dave:11.05.2012 08:21
 To je snadný - jednotlivá sousedství, která si přepínáš vlevo nahoře v obrazovce sousedství, jsou ve složkách Userdata (sousedství s číslem 1) až např. Userdata8 (sousedství 8). Takže kterou z těchto složek vyhodíš, to sousedství zrušíš - a pokud některé z těch prázdných sousedství zkopíruješ pod novým názvem a jen změníš číslo za Userdata v názvu, založíš tím nové sousedství.
 
THeLukas919107.05.2012 15:10
Ahoj jak mám udělat abych smazal cele mesto aniž bych musel klikat buldozerem chci totiž udělat středověky baraky a hrat si na středověk :D
 
 Dave:09.05.2012 18:26
 V TS1 nebo TS2 ?
V TS2 je nejjednodušší přejmenovat původní složku The Sims 2 v herním profilu a založit nové sousedství zkopírováním složky C:/Program Files/EA GAMES/The Sims 2/TSData/Res/UserData do lokálního profilu hry v Dokumentech - tedy jako C:/Dokumenty/EA Games/The Sims 2 .
 
Květá27.04.2012 15:44
Ajáj.. Já tam žádnou složku PackageLots nemám..
 
 Dave:27.04.2012 15:47
 Tak zkus nejprve nějaký pozemek vyexportovat - v tuto chvíli se už jistě složka PackagedLots založí.
 
Květá27.04.2012 15:41
Děkuju :)
 
 Dave:27.04.2012 15:45
 :o)
 
Elis101026.04.2012 00:03
Ahoj, mám malý (velký) problém :-) Z ničeho nic mi TS2 nezobrazuje sousedství. Ve složce normálně jsou, ale v hlavní nabídce hry se zobrazí jen jedno. Dost nerada bych přeinstalovávala hru a přišla o uložený simíky. Nevíš co s tím?
 
 Dave:26.04.2012 08:17
 Sousedství byly myslím vypsané v souboru neighborhood.ini - podívej se, jestli jsou tam všechny. Až budu večer u hry, tak dokážu poradit víc.
 
Kikina25.04.2012 18:11
Mám stejnej dotaz jako Květá ale mě by zajímalo jak je to i s oblečením které si udělám v BODY SHOP... kde to pak nejdu v pc??
 
 Dave:25.04.2012 20:40
 Bodyshop už jsem léta nepoužil... Myslím, že rozdělané projekty byly ve složce Projects a nakreslení Simsáci v SavedSims. Oblečení se myslím samo exportovalo jako .package do Downloads.
 
Květá25.04.2012 15:53
Ahoj,
chctěla bych se na něco zeptat. Když si v The Sims 2 vytvořím dům, jak ho potom mám uložit do pc a dát na blog jako download? Děkuji ?
 
 Dave:25.04.2012 20:38
 Když ho dáš vyexportovat v obrazovce sousedství, tak ho najdeš jako .sims2pack ve složce PackagedLots (tedy při výchozí instalaci na XPčkách v C:\Dokumenty\EA Games\The Sims 2\PackagedLots). Pak ho zazipuješ a nahraješ na nějaký datový úložiště a z blogýsku na něj hodíš link.
 
Tý Nuš25.04.2012 12:50
Ahoj,potřebovalal bych pomoct.. :) CHtěla bych se zeptat jak mám dát vlastní down co jsem si vytvořila na svuj blog????
 
 Dave:25.04.2012 13:35
 Musíš se regnout na nějakým datovým úložišti (hodně pařanů používá mediafire), na něj ten down nahrát a linkovat z blogísku.
 
Scarlett*11.04.2012 17:08
Aha, tak to nevím jestli to skusím :D Zní to dost složitě :D :/ Ale moc děkuju za odpověď :) A ještě bych se chtěla zeptat, jak se vytváří nová jídla do The SIms 2? Stejně jako každý jiný předmět? :)
 
 Dave:11.04.2012 17:29
 Třeba toho medvídka jsme se Ziou kreslili mnoho týdnů, a to nepočítám dobu jeho programování ;o).
Jídla jsou co se grafiky týče lehčí (jde o klon předmětu, kde se pak jen změní textura, takže není třeba dělat v 3D), ale pro jejich zapojení do hry je pak třeba mít zaregistrovaný GUID (jako u každého jiného objektu, který není jen recolor - to jsem zapomněl uvést) a musí se u jídla možná i upravovat zdrojový kód interakcí na nový GUID, to už si přesně nevzpomínám.
 
Scarlett*11.04.2012 12:20
Ahojky, chtěla bych se zeptat, jak a pomocí jakých programů, se do The Sims 2 vytvářejí nové objekty (např. dekorace, nábytek, dveře, okna atd.) Předem moc děkuju za odpověď.
 
 Dave:11.04.2012 13:12
 Zdarky, základem je SimPE (tím se provádí export ze hry a import zpět), pak musíš mít program pro 3D grafiku, který umí spolupracovat s TS2 - nejčastěji se používá Milkshape 3D a pro mapování UV Mapper Classic. Někdo používá i Blender 3D. A k tomu jakýkoliv pokročilý grafický program pro 2D textury.
Potřebuješ dobře umět anglicky a chápat základy 3D grafiky (počítám, že se nebavíme o tvorbě recolorů - tam stačí jen SimPE + grafický editor).

Zobrazit vzkazy:
1-20    21-40    41-60    61-80    81-100    101-120    121-140    141-160    161-180    181-200    201-220    221-240    241-260    261-280    281-300    301-320    321-340    341-360    361-380    381-400    401-420    421-440    441-460    461-480    481-500    501-520    521-540    541-560    561-580    581-600    601-620    621-640    641-660    661-680    681-700    701-720    721-740    741-760    761-780    781-800    801-820    821-840    841-860    861-880    881-900    901-920    921-940    941-960    961-980    981-1000    1001-1020    1021-1040    1041-1060    1061-1080    1081-1100    1101-1120    1121-1140    1141-1160    1161-1180    1181-1200    1201-1220    1221-1240    1241-1260    1261-1280    1281-1300    1301-1320    1321-1340    1341-1360    1361-1380    1381-1400    1401-1420    1421-1440    1441-1460    1461-1480    1481-1500    1501-1520    1521-1540    1541-1560    1561-1580    1581-1600    1601-1620    1621-1640    1641-1660    1661-1680    1681-1700    1701-1720    1721-1740    1741-1760    1761-1780    1781-1800    1801-1820    1821-1840    1841-1860    1861-1880    1881-1900    1901-1920    1921-1940    1941-1960    1961-1980    1981-2000    2001-2020    2021-2040    2041-2060    2061-2080    2081-2100    2101-2120    2121-2140    2141-2160    2161-2180    2181-2200    2201-2220    2221-2240    2241-2260    2261-2280    2281-2300    2301-2320    2321-2340    2341-2360    2361-2380    2381-2400    2401-2420    2421-2440    2441-2460    2461-2480    2481-2500    2501-2520