Siko Siko | 25.03.2007 18:24 |
Myslím, že díky SeeThemu nebude programování do dvojky nikdy potřeba. Nu což, díky že se do toho pouštíš a že mi splníš moji neomalenou zakázku. .-DD
|
| Hehe, ale je ho potřeba - řada věcí v debug mode není. Ale překvapilo mě, že relativně málo lidí si zatím stáhlo Antidisasta (asi pořádně nepochopili, že jim může zachránit hru) a naopak jak hodně lidí stahuje Plumb Bob Toggle mod, i když ve hře existuje cheat s podobnou (ale ne tak dobrou) funkcí.
|
Siko Siko | 25.03.2007 18:09 |
Dave - A není to taky tím, že vytvářet vlastní objekty do The Sims 2 je stonásobně těžší? :-)
|
| Vytváření objektů do TS2 je těžší jen v tom, že musíš grafiku kreslit v 3D. Z hlediska programování jsou obě hry totožné, dokonce i kódy instrukcí se vůbec nezměnily ;o).
|
Siko Siko | 25.03.2007 17:58 |
Dave - To je ještě lepší, než půviodní možnost. Některé zvláštní příklady sklerózy by tu kombinaci mohli zapomenout, nebo zapomenout, v kterém kroku zadávání kombinací se nacházejí. Pusťe se do práce, mistře. :-D
|
| Hehe, dneska to stihnout nehrozí. Večer se na ty interakce kouknu, tedy zkusím aspoň najít správný soubor a prozkoumat, jak jsou ty rozdílné disciplíny používající ony dialogy tvořeny. Vlastní hack bude nejdřív za týden. Mnohem radši tvořím do TS1 než do TS2 - protože v jedničce si veškeré testování můžu udělat sám :o). Ve dvojce to musím posílat pařanům s novými datáči a ještě jim to anglicky popisovat na půl stránky, co mají otestovat ;o).
|
Siko Siko | 25.03.2007 17:40 |
Dave - Takže by tam byla jen nenápadná číselná kombinace ve správném pořadí, například: 3-3-1 ?
|
| To číslo by se vždycky vypsalo v nadpisu té konkrétní trojice, takže u první skupiny by se do nadpisu přidalo (3), v další (3) a v poslední (1) ;o).
|
Siko Siko | 25.03.2007 17:26 |
Dave - To bych bral. :-)) V poho i anglicky. No jo, jak taky jinak, když toto je vlastně stránka převážně na objekty do anglické hry a pro anglické návštěvníky.;-) Jinak dík, myslel jsem, že to bude mnohem těžší.
|
| Ono by vlastně stačilo udělat jen drobnou úpravu - v těch zkouškách, kde jsou jen 2 pokusy místo 3, ten 3. pokus přidat a člověk by to vždy uhodl :o)). A nebo kdybych to udělal přes ty dialogy, tak tam by se napsalo jen nenápadný číslo, kolikátý čudlík máš zmáčknout :o). Zjistil jsem, že kupodivu i v Čechách pořád ještě asi pár stovek lidí paří TS1 - podle počtu stažení těch návodů na kouzlení od Mikejly :o).
|
Siko Siko | 25.03.2007 17:18 |
Jo, je to dost těžký, ale když by na to došlo - stačil by vlastně jen ten objekt. Nebylo by to vyslovené podvádění, jen takový tahák, který by mi řekl, co rejžové chtějí. :-) Byl bys hodnej, kdyby ses na to mrknul.
|
| Já přemýšlím, jestli dokonce není nějaký cheat, kterým se to smýšlení porotců dá vypisovat. Ony se ty jejich choutky vygenerují až při zvolení dané interakce, takže bych stejně musel přes globální hack asi odchytit tento stav - protože jak už tam pak svítí ten dialog, ve kterém ty klikáš ty možnosti, tak hra stojí a předmět by neměl jak dát najevo, co chtějí porotci vidět. Mohl bych hacknout přímo ty dialogy s 3 možnostmi, kde by se v jejich nadpisu nenápadně psala správná možnost ;o)).
|
Siko Siko | 25.03.2007 17:03 |
Dave, mám nápad na jeden neškodný, ale pro mé slávychtivé simíky celkem užitečný hack. Šlo by vytvořit něco do hry, co by mi zaručovalo úspěšné provedení klipů ve Studio Townu? Těm pitomcům stojíích u objektů, jež mají něco společného se slávou se nikdy nelíbí výkon mých simíků. Ať už je to molo, scéna u schodiště, nebo hudební klip, vždycky skončím s kpoklesem potřeb a úbytkem slávy. Ty tři možnosti, to je jako sázka do lotynky a tak se ptám: Šel by udělat hack zaručující stoprocentní úspěch?
|
| Při nižším počtu hvězdiček, kde máš víc těch pokusů, to uděláš dobře vždy na 100%, pokud znáš taktiku, tam je to vpoho (vždycky si zapiš, který tvůj krok byl schválen a který ne a ty neschválené změň, takže do 2 oprav to vždycky trefíš). U vyššího počtu už máš myslím jen 2 pokusy na 3 kombinace, tedy úspěšnost uhodnutí v 1 skupině je 67%, pravděpodobnost trefení celé kombinace je tedy jen 2:9. Šel by na to napsat buď globální hack, který by zajistil, že vždy uhodneš, nebo předmět, který by věděl, co ti porotci chcou vidět. Možná už dokonce něco takového někdo vytvořil, co si tak vzpomínám. Ten globální hack by nemusel být složitý, dělal bych ho jistě jen pro ty složitější věci, kde nemáš 100% jistotu uhodnutí, jako je právě ta přehlídka na molu. Jestli bude čas, tak si tyto interakce pročtu.
|
No jo ale ja myslela ze kdyz je to volne stažitelne ze to lze puzit na ty ucely ke kterym jsem to chtela využít, vytvaret na tom nove obleceni, hele zasilam odkaz na tu stranku http://freearea.peggysims2.net/mesh.do?direction=thistenpage&p agemethod=last&pagesize=2
|
| Kdepak :o). Volně stažitelné znamená jen to, že to můžeš zdarma mít ve hře pro účely hraní :o). Skoro žádná placená stránka s free sekcemi neumožňuje používání svých výtvorů pro další tvorbu. Většina stránek po tom tvrdě jde a kdyby své výtvory našly jako základy v něčích skinech (což při použití Bodyshopu vpoho dokážou), tak to může vyústit až ve zrušení stránky, která je použila v rozporu s jejich licenční politikou.
|
Stripped.Boy | 25.03.2007 11:14 |
Já mám v TS1 objekty jen od vás a jednu tu cocacolu, jež vám zlepší náladu na plno, ale tu mám hodně dlouho, tak to tim snad nebude. Jinak crackem taky ne, páč mám vše origoš :-) Jinak ram 256 MB asi to bude tou grafikou, etě skusím ten Direct, ale teď jsem je hrál a nic no tak se uvidí. Jen, když zkopíruji ty User Data, tak tam budou i domy, které jsem měl vybavené?
|
| Pokud máš 256 MB na Windows XP, tak to je žalostně málo :o). Hlavně ale záleží na té grafice a jejích ovladačích. Stáhni si z netu její nejnovější ovladač a pak instálni i DirectX 9.0c, který by měly umět i karty staré několik let a v poho mi na něm hra funguje. Vzpomínám si, že když jsem používal kdysi DirectX 7, tak jsem měl podobné problémy a pomohlo tehdy nové Direct X 8.1. Když zkopíruješ Userdata, tak v nich jsou veškeré pozemky, Sims atd. Ale aby ti to pak fungovalo, tak musíš zkopírovat všechny downloady, co sis do hry přidal - tedy vše, co jsi dával do Downloads a jeho podadresářů či do Gamedata/Skins, Floors, Walls, Roofs. Pokud máš jen coca colu a věcičky od nás a nijak ses ve hře nešťoural, tak je reinstalace zbytečná - koukni se do Poradny, jak tam píšu, že např. instalace jistých kodeků do Windows mi kdysi krásně poškodila hru a pomohlo právě instálnutí nových ovladačů na grafiku + DirectX.
|
Míša ještě jednou | 25.03.2007 10:51 |
Tak už jsem to našla, týkalo se to sims1, já jsem myslela, že to mělo být na sims2, proto jsem to prvně nenašla... Takže jinak: nevíš, prosím, jestli existuje něco takového i pro sims2?
|
| V TS2 se to dělá jinak. Tam neexistuje něco jako .far formát, který by obsahoval více nezávislých objektů (.sims2pack nepočítám, ten se při instalaci do hry rozbalí na jednotlivé .package). Dělá se to tak, že .package může obsahovat více různých souborů. Takže např. přes SimPE můžeš k sobě sehrát mesh a jeho skiny. Ovšem narozdíl od výtvorů Maxisu nemůžeš sehrát více objektů dohromady. To je dáno tím, že zatímco předměty od Maxisu mají každý svoji číselnou skupinu (v angličtině zvanou Group id), podle kterých hra v těch velkých souborech pozná, co patří k sobě, tak všechny věci vytvářené pařany mají jen 1 stejnou group, a tak je není možné umístit do 1 souboru - protože by řada interakcí a jiných částí souboru měla stejná čísla.
|
|